вторник, 28 апреля 2020 г.

Диктант по укр.мове для 6кл.


Прізвище, ім’я

Двадцять восьме квітня

 ДИКТАНТ

         Вжива(н,нн)я наркотиків може призвести до поруше(н,нн)я р..боти легенів, серцево(судинної) і травної систем. Печ..нка, що знешкоджу(є,е) в орган..змі отруту, борюч..сь із наркотиком, перевантажуєт..ся  й почина(є,йе) руйнуватися.
          Підліток-наркоман ста(йе,є) пас..вним, в..ялим, повільним або, навпаки, агре(с,сс)ивним, злим і задерикуватим. Він хворий фізич..но, соціально, психіч..но, інтелектуально. Підлітки-наркомани стают..  менш.. кмітливими, вони (не)можуть зосередитися, (у)них зника(е,є)  здатніс..ть  засвоювати новий навчал..ний матеріал. Наві(т,д)ь (не)великі дози наркотику порушуют.. проце(сс,с)и   нормального росту, розви(т,д)ку  та статевого дозріва(н,нн)я підлітка.
          Наркоман належить до гру(п,пп)и ризику інфікува(н,нн)я  ВІЛ. У переважній біл..шос..ті   випа(т,д)ків  при(йо,ьо)м  наркотиків закінчуєт..ся в(е, и)ликим стражда(н,нн)ям та (не)вчасною смерт..ю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий